Dimonds are a girls best friend

Jag har insett en sak nyligen. Nästan alla tjejer jag vet använder smycken, och jag hade heelt missat det. Så nu känner jag mig lagom efter. Som i sthlm när vi tjejer skulle gå ut så sprang flickorna runt och frågade varandra om vilka smycken de skulle ha. Och jag stod där och hade helt glömt bort att sånt existerade. Smycken, vad är det? Kan man ha sånt? Lite så kände jag mig. Så jag fick köpa några örhängen iallafall innan vi gick ut, för att känna att jag tillhörde the gang lite. Men iallafall, nu ska jag bättra på min kvinnlighet lite och införskaffa min några.

Här är några som jag beställt och som snart dimper ner i min brevlåda. Resten tyckte jag bara var snygga!

För dom som har ett öga för detaljer ser att ja, jag gillar silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0