Alla hjärtans dag


Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här dagen, alla hjärtans dag. Den känns mest som ett jippo som alla hakar på bara för att. Jag fattar ju att det är mysigt för alla som har någon att fira den med, sin kärlek. Det är iallafalla bara då jag vill fira den här dagen, när jag har någon jag älskar. Annars betyder den ingenting för mig, som nu, vafan har jag att fira? Så känner jag iallafall om den här dagen nu.

Sen ska jag ju inte vara en sån som är sån när jag fått choklad av mamma, för gullig är hon.

Kommentarer
Postat av: felicia

Fira kärleken till dig själv, det är du värd :D <3

2011-02-15 @ 00:44:47
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0